(Redirected from Dzinduka)
Kudzinda (reluctance, unwillingness) - rinoreva kusada kuita chinhu chiri kutaurwa.
- Dzindi (Working against; or opposing) - Akamuti dzindi achimurevera nhema. Apa kureva He worked against him by telling lies about him.
- Dzinduka (Be resistant) - Injini yeBhazi yaidzinduka kumuka mangwanani nokuti kwakanga kuri kutonhora.
- Mwana kana achidzinda-dzinda ndiko kuzivisa vabereki kuti haasakabudirira muchikoro. Apa kureva When a child shows unwillingness to do anything at home that is a sign to his parents that he has failed at school.
- AmaZulu vanoti zinda (remain behind, hold back, be reluctant) vachireva kudzinda.
- MaZulu vanoti zinda (2. be firmly based; stand firm upon something) vachireva kudzika midzi panzvimbo.
MaZulu vanoti Lendlu izinde emadwaleni (This house is built on rock) vachireva imba iyi yakadzikwa padombo.