- Kusenga (to carry).
- Kusengura (to move, to shift - from one place to another) zvinoreva kubvisa panhu nokuendesa pamwewo.
- Kusenguka (to move, to be shifted).
- VaGungu vanoti kusenga (lift up, pick up, take hold & carry) kureva kusenga. Mamwe mazwi: kusengesya (v. help s.b. lift up s.t.) kureva kusengedza.
- VaGungu vanoti kusenguka (v. migrate, shift; move from one part of the country to another) vachireva kutama musha.
- VaGwere vanoti kusengula ( v. 1. cause to migrate, shift, move or tranfer residence. 2. transfer, transplant, uproot; cause to move to another area) vachireva kutamisa musha.
- VaChewa vanoti tenga (carry, bring).