Mutumba izita remhuri rinowanikwa muZimbabwe.
Mitauro yeAfrika chinjirudza
- Herero inoti tumba (bring down, subdue, reduce - as swelling by fomenting, manage people, train).
- Herero inoti omu-tumba (n. downs; sandhills. Downland rolling upland, in the chalk areas of South Britain, characterized by lack of trees and used mainly as pasture).
- VaZulu vanoti tumba (bring into submission, capture, take captive, take spoil, pillage, conquer). Muenzaniso: ukuthumba izinkomo zezitha (to capture the enemies' cattle).
- Nyanja inoti mtumba (a quiver of skin) kureva goba redehwe. Nsenga vanoti mutumba (width, breadth, thickness).
- Tunen inoti ʊ̀≠tʊ́ᵐb–á (v. pass, succeed). Shambala inoti mtumba (n. maternal uncle).
- Kikongo inoti tumba (v. Dignify). VaNyungwe vanoti -tumba (lift up, exalt oneself).